مصاحبه آرشیو خبر ها
رازهای ستاره ها را دزدیده ام

رازهای ستاره ها را دزدیده ام

یوونتوس در بازی های این فصل سری آ‌15 گل دریافت کرده است، در این بین همکاری مثلث دفاعی قابل اطمینان و باتجربه ی BBC به همراه وبوفون نقش عمده ای داشته، لئوناردو بونوچی در گفت و گو با توتال ایتالین فوتبال، به ستایش از هم تیمی اش پرداخت:

 

من با ستاره های زیادی بازی کرده ام، سعی کردم رازهای همه شان را بدزدم. اما بازیکنی که بیشتر از همه دوست دارم به بازیش در زمین دقت کنم بارزالی است. آندره آ‌ در نبردهای تن به تن شکست ناپذیر است در تمرینات هم عملکرد چشمگیری دارد و همیشه 100٪ توانایی اش را در زمین به نمایش می گذارد. آندره آ الگویی برای همه است.

 

فصل چطور برایتان برگشت؟

 

به نظرم نقطه ی عطف فصل بازی ساسولو بود. شوک احساسی بسیار قدرتمندی بعد از آن شکست به ما وارد شد و همان موقع بود که ما به یوونتوس واقعی برگشتیم.

 

او همچنین در مورد اثر آلگری و نیز در ستایش از کونته سخن گفت:

 

آلگری؟ او بسیار باهوش است و می داند چگونه تیم را مدیریت کند. او به ما آرامش و اتحاد بخشیده و از لحاظ تاکتیکی مربی بسیار خوبی است. در مورد کونته هم، من خوشبخت بودم که بعد از یک فصل تاسف بار که نهایتا 7ـم شدیم او را ملاقات کردم. موفقیت یوونتوس مدیون کونته هم هست، کسی که به تیم ذهنیت پیروزی و دانش فنی بخشید و باعث شد تا ما بازیکنان خصوصیاتمان پیشرفت کند. این یک قدم حیاتی در دوره ی حرفه ایم بود، من همواره از او بابت آنچه داخل و خارج از زمین یاد گرفتم، سپاسگزار هستم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: